Brev:
Rytme - 4 mdr.
17. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Rytme - 4 mdr.
Hejsa igen..
Ej hvor er det bare dejligt at man har dig at kunne rådføre sig med...
Jeg har skrevet til dig tidligere ang. grød og nu går det faktisk okay vi har været igang en lille uges tid.. hvornår må jeg begynde at øge hende med lidt mere og hvor meget?
Grunden til at jeg faktisk skriver er at hun den sidste 1.5 uge pludselig har ødelagt hendes ellers så gode dagsrytme... før blev hun lagt i seng ved 20 tiden ca... her de sidste mange dage har hun ikke ville sove før kl 22 ca... Jeg har prøvet at gå op og putte hende der ved 20 tiden, men hun græder bare rigtig ulykkeligt indtil jeg tager hende med ned igen.. Hvordan kan det være at hun pludselig laver fuldstændig om på det...Kan det have noget at gøre med at hendes far ikke er hjemme om natten mere da han arbejder??
Håber at du kan hjælpe mig lidt igen og give nogle gode råd...
Knus